فارسی سازی برنامه مرورگر اینترنتی Crazy Browser - همه جور آجیل
ایمان آن است که راستى را بر گزینى که به زیان تو بود بر دروغى که تو را سود دهد ، و گفتارت بر کردارت نیفزاید و چون از دیگرى سخن گویى ترس از خدا در دلت آید . [نهج البلاغه]

نویسنده: مهرداد مشعرخواه پنج شنبه 85/1/3 ساعت 6:5 صبح .

توضیح در مورد برنامه Crazy Browser

برنامه Crazy Browser ، یک مرورگر اینترنتی قدرتمند است با توانایی های بسیار. البته اگر حجم برنامه که 700 کیلوبایت می شود را با بقیه مرورگرهای موجود مقایسه نمایید شاید به این نتیجه برسید که یک برنامه کوچک و ساده است که فقط ادعای بسیار دارد! اما اصلا اینطور نیست. در واقع این برنامه بر روی اینترنت اکسپلورر قرار می گیرد و قابلیتهای خود را به آن اضافه می کند. قابلیت باز شدن پنجره های سایتهای مختلف در یک پنجره واحد از قابلیتهای مهم Crazy Browser است. می توان گفت یک از ضعفهای بزرگ اینترنت اکسپلورر درباره نبود همین عملکرد است. یکی از مهمترین ویژگیهای این مرورگر قابلیت شناسایی خودکار پنجره های تبلیغاتی مزاحم و خودبازشونده است که کار را برای کاربران واقعا مشکل می کنند. مخصوصا اگه دنبال کرک در سایتهای زیرزمینی باشید! شما میتوانید حتی آدرس پنجره های تبلیغاتی را از قبل برای آن تعریف کنید تا همگی فیلتر شوند. از نکات مثبت دیگر این مرورگر آنکه شما میتوانید چند سایت رو با هم دسته بندی کنید و کارهای مشابهی رو روی همه آنها انجام بدهید. مثلا فرض نمایید که شما علاقمند هستید هر بار که به اینترنت وصل می شوید 10 وبلاگ که مال دوستانتان هست را حتما ببینید یا از اخبار چند سایت معروف مطلع شوید. کاری که این مرورگر می کند آن است که به دستور شما نام این سایت ها در یک گروه ذخیره می کند. حال هر وقت که مایل بودید میتوانید همه آنها را با هم باز کنید یا با هم ببندید. در ضمن شما می توانید برای کلید میانی ماوس کارهای مختلفی از جمله بازکردن لینک در پنجره جدید معرفی کنید. به شما پیشنهاد می کنیم حتما این برنامه مجانی رو دانلود کنید و از آن لذت ببرید. با توجه به کارکردهای مثبت این برنامه بر آن شدیم تا آنرا فارسی نموده تا همه علاقمندان بتوانند حین گذار در اینترنت از یک محیط کاملا فارسی برای مدیریت سایتهای دلخواه خود بهره مند شوند.

نشانی سایت دریافت برنامه:   Crazy Browser
نسخه فارسی : فایل اول   ( 18 کیلوبایت )
                  
  و فایل دوم  (اختیاری) ( 13 کیلوبایت )
(حتما راست کلیک کرده و گزینه Save target as را انتخاب کنید.)


راهنمایی : برای فارسی شدن برنامه، فایلهای Farsi.ini و Farsi.htm را در پوشه Languages واقع در شاخه نصب شده برنامه کپی کنید. حال (مطابق شکل روبرو) برنامه Crazy Browser را باز نموده و از منوی View قسمت Languages و سپس گزینه Farsi را انتخاب کنید.

 


نظر شما()

موضوعات یادداشت


وبلاگ من

ایمیل


موضوعات وبلاگ

تعداد کل بازدید

تعداد بازدید امروز

لوگوی خودم
فارسی سازی برنامه مرورگر اینترنتی Crazy Browser - همه جور آجیل

لوگوی دوستان

دوستان


جستجو

در متن یاداشت و پیام


حضور و غیاب

اشتراک
 

آرشیو

طراح قالب
 

mehran272